Paranoid: Moderate
Schizoid: High (vu ce que est dit j'aurais dit very high oO)
Schizotypal: Moderate (OK)
Antisocial: Low (OK)
Borderline: Low (OK)
Histrionic: Moderate (OK)
Narcissistic: Moderate (OK)
Avoidant: Moderate (heu plus que ça quand même)
Dependent: High (et encore c'est gentil -_-")
Obsessive-Compulsive: Moderate (heu plus quand même sauf pour le "lack of generosity)
Paranoid: High
Schizoid: Low
Schizotypal: High
Antisocial: Moderate
Borderline: Moderate Histrionic: Very High
Narcissistic: High
Avoidant: Moderate
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: Moderate
Je n'avais jamais entendu parler de l'histrionisme avant, je l'avoue, mais je viens d'avoir une révélation sur moi-même, d'après le post d'Amélie-sens : je savais pas que ça portait un nom.
Ça me résume bien : secretive, reclusive, messy, disorganized, introverted, unassertive, rarely worries, dislikes large parties, does not like to fit in, does not need to control others, solitary, ambivalent about chaos, tough, leisurely, does not respect authority, not aggressive, observer, abstract, impractical, dislikes leadership, daydreamer, bizarre, does not make friends easily, not a perfectionist, suspicious, rarely irritated, strong physical instincts, unsympathetic at times, risk taker, submissive, weird, sarcastic, strange
Stability results were high which suggests you are very relaxed, calm, secure, and optimistic..
Orderliness results were very low which suggests you are overly flexible, improvised, and fun seeking at the expense too often of reliability, work ethic, and long term accomplishment.
Extraversion results were moderately low which suggests you are reclusive, quiet, unassertive, and secretive.
Et je suis allée voir Histrionic sur Wikipedia, ça ne me correspond qu'à moitié. Mais il y a un truc qui m'a interpellé :
There also tends to be a heavy correlation with this disorder and bisexuality.
Paranoid : Moderate
Schizoid : Moderate
Schizotypal : High
Antisocial : Low
Borderline : Low
Histrionic : Moderate
Narcissistic : Low
Avoidant : High
Dependent : High
Obsessive-Compulsive : Low
Y a pas mal de vérités dans le lot... Même si, non, du tout, je ne provoque pas délibérément dans ma façon d'être dans la vie de tous les jours. Si je pouvais être une souris, ça m'arrangerait même pas mal ! Bref, y a des choses contradictoires entre certaines analyses, parfois. Dans ce cas, faut sûrement éliminer ce qui est justement en opposition, auquel cas l'analyse me colle sacrément...
Surtout les deux avant-derniers...
Le deuxième test me donne ça : depressed, introverted, neat, needs things to be extremely clean, observer, perfectionist, not self revealing, does not make friends easily, suspicious, irritable, hates large parties, follows the rules, worrying, does not like to stand out, fragile, phobic, submissive, dislikes leadership, cautious, takes precautions, focuses on hidden motives, good at saving money, solitary, familiar with the dark side of life, hard working, emotionally sensitive, prudent, altruistic, heart over mind, unadventurous
Et ça, par contre, c'est tout à fait moi. :s M'en fou, je le savais que j'étais cinglée.