[Test] Personality Disorder Test
et sinon pour le second test ca me donne ça:
Stability results were high which suggests you are very relaxed, calm, secure, and optimistic..
Orderliness results were medium which suggests you are moderately organized, hard working, and reliable while still remaining flexible, efficient, and fun.
Extraversion results were moderately low which suggests you are reclusive, quiet, unassertive, and secretive.
trait snapshot:
introverted, secretive, reclusive, tough, non social, observer, fearless, solitary, libertarian, detached, does not like to lead, outsider, abides the rules, mind over heart, good at saving money, does not like to stand out, does not make friends easily, self sufficient, not aggressive, likes the unknown, unconcerned with external opinion, strong, abstract, independent, very intellectual, analytical, high self control
==> je trouve mes résultats pas mal non plus pour celui là... bon y'a certains trucs qui se contredisent a moitié avec le premier mais dans l'ensemble ça passe ^^
Stability results were high which suggests you are very relaxed, calm, secure, and optimistic..
Orderliness results were medium which suggests you are moderately organized, hard working, and reliable while still remaining flexible, efficient, and fun.
Extraversion results were moderately low which suggests you are reclusive, quiet, unassertive, and secretive.
trait snapshot:
introverted, secretive, reclusive, tough, non social, observer, fearless, solitary, libertarian, detached, does not like to lead, outsider, abides the rules, mind over heart, good at saving money, does not like to stand out, does not make friends easily, self sufficient, not aggressive, likes the unknown, unconcerned with external opinion, strong, abstract, independent, very intellectual, analytical, high self control
==> je trouve mes résultats pas mal non plus pour celui là... bon y'a certains trucs qui se contredisent a moitié avec le premier mais dans l'ensemble ça passe ^^
Pour ce test là, ça me donne ça :deadxkorps a écrit :edit : Le voici http://similarminds.com/global-adv.html
- introverted, irritable, feels invisible, observer, depressed, does not enjoy leadership, reveals little about self, dislikes large parties, feels undesirable, does not like to stand out, submissive, suspicious, emotionally sensitive, not a thrill seeker, solitude loving, likes silence, fragile, second guesses self, negative, unadventurous, fearful, weird, focuses on people's hidden motives, paranoid, phobic, dependent, cautious, avoidant, semi intellectual
trait snapshot:
messy, disorganized, social, tough, outgoing, rarely worries, self revealing, open, risk taker, likes the unknown, likes large parties, makes friends easily, likes to stand out, likes to make fun of people, reckless, optimistic, positive, strong, does not like to be alone, ambivalent about chaos, abstract, impractical, not good at saving money, fearless, trusting, thrill seeker, not rule conscious, enjoys leadership, strange, loves food, abstract, rarely irritated, anti-authority, attracted to the counter culture
Plutot bien vu...
messy, disorganized, social, tough, outgoing, rarely worries, self revealing, open, risk taker, likes the unknown, likes large parties, makes friends easily, likes to stand out, likes to make fun of people, reckless, optimistic, positive, strong, does not like to be alone, ambivalent about chaos, abstract, impractical, not good at saving money, fearless, trusting, thrill seeker, not rule conscious, enjoys leadership, strange, loves food, abstract, rarely irritated, anti-authority, attracted to the counter culture
Plutot bien vu...
Pour ma part :
Paranoid: Low click for info
Schizoid: Low click for info
Schizotypal: Low click for info
Antisocial: Low click for info
Borderline: Low click for info
Histrionic: High click for info
Narcissistic: Moderate click for info
Avoidant: Low click for info
Dependent: Low click for info
Obsessive-Compulsive: Low click for info
Paranoid: Low click for info
Schizoid: Low click for info
Schizotypal: Low click for info
Antisocial: Low click for info
Borderline: Low click for info
Histrionic: High click for info
Narcissistic: Moderate click for info
Avoidant: Low click for info
Dependent: Low click for info
Obsessive-Compulsive: Low click for info
-
-
Heuh, si je puis me permettre, plus tu as de "pathologies" plus tu vas bien, parce que c pas des pathologies justement juste des sets de comportements qui peuvent etre très lourds si tu as que ça... si tu as plusieurs "sets de rechange" et bien au contraire ça va plutot bien...fredouille a écrit :mais autant de pathologies a la fois, je suis exceptionnel